رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان گفت: بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان کلیه خدمات درمانی تشخیصی را به صورت رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۵۲۱
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعداد نیروی انسانی 120 نفر پزشک، پرستار و پیراپزشک برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام شد.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این بیمارستان وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مجهز به 64 تخت بستری و بخش‌های تخصصی مثل اورژانس، اتاق‌های عمل و بخش پاراکلینیک مثل آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه است.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان تصریح کرد:این بیمارستان 120 نفر از همکاران پزشک، پرستار و پیراپزشک است و  20 پزشک متخصص این تیم را همراهی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان مجهز به بخش‌های تخصصی و پزشکان متخصصی است که در این ایام زائران اربعین به آن نیاز دارند، افزود: بخش اورژانس، بستری مردان، جراحی و اتاق عمل و متخصص جراحی، بیهوشی، اوتوپدی، متخصص قلب و تب اورژانس از جمله این بخش‌ها و متخصصان است.

سلیمانی با اشاره به اینکه این پزشکان معمولاً به صورت داوطلبانه برای خدمت به زائران اربعین امام حسین علیه السلام این تیم را همراهی می‌کنند، بیان کرد: بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان از اول شهریورماه به مدت سه هفته در مرز مهران مستقر خواهد شد.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان گفت: بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان کلیه خدمات درمانی تشخیصی را به صورت رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.

سلیمانی  خاطر نشان کرد : سال گذشته این بیمارستان در عراق مستقر بود و روزانه به حدود 3 هزار نفر و در مجموع طی 10 روز به 30 هزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی شد.

ارسال نظرات