خبرهای داغ:
در پی درگذشت خواهر جهادگر حاجیه خانم سمیه شیخی از تلاشگران بسیجی و همسر پاسدار سید علی موسوی مسئول منابع انسانی سپاه هفتکل سپاه ولی عصر (عج) خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۵۶۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون

 درگذشت غمبار مرحومه کربلایی خانم "سمیه شیخی" خواهری متقی و عفیفه که نسبت به برگزاری روضه های خانگی و مناسبت های دینی وانقلابی و تامین جهیزیه دختران نیازمند دم بخت وپیگیری مشکلات وتامین مایحتاج زنان بی بضاعت سرپرست خانواده همواره دغدغه داشت و برای رفع آنان تلاش وافرداشته، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید .

 

بی شک نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و تاریخ ساز ایران به بانوان نجیب و مجاهدی که به مانند این بانوی زینبی و آیه ‌های عزت ، فضیلت و شوکت جهانی این سرزمین قرار گرفته‌اند ؛به خود می بالد و همواره برابر عظمت و روح سلحشوری و شکیبایی آنان سر تعظیم فرود خواهد آورد.

 

 سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان این مصیبت را به مردم غیور،شهیدپرور و ولایتمدار هفتکل و خانواده مکرم آن بانوی مومنه تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و برای بیت مکرم ایشان صبر و بردباری توأم با پاداش کثیر طلب می نماید....معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه حضرت ولی عصر( عج) خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها