جانشین فرمانده سپاه ثارالله گفت: هوشمندی و بصیرت دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار موثر است
کد خبر: ۹۵۳۴۶۷۳
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

بع گزلرش خبرگزاری بسیج از کرمان، جانشین فرمانده سپاه ثارالله در مراسم اختتامیه طرح‌های «لبیک» و «سیدالشهدا» ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان که در جوار مزار سردار دل‌ها برگزار شد، گفت: دانشجویان بسیجی، رسالت بزرگی در جامعه بر عهده دارند.

ناصر بهروز با اشاره به لزوم نقش آفرینی دانشجویان در دانشگاه و جامعه، افزود: دانشجویان باید به مقوله بصیرت مداری بطور ویژه توجه داشته باشند و با بصیرت اقدام کنند.

وی با بیان توطئه دشمنان برای ایجاد اختلال در سیستم‌های دانشجویی اظهار داشت: هوشمندی و بصیرت دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار موثر است.

بهروز همچنین بر ضرورت آشنایی دانشجویان با دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام در ابعاد مختلف، بر نقش دانشجویان در امید آفرینی در جامعه و جهاد تبیین تاکید کرد.

 

سپس در ادامه مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان، طی سخنانی گفت: ۳ دوره آموزشی تشکیلاتی و معرفتی با عناوین «خط امام»، «سیدالشهدا» و «لبیک» ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان کرمان از ۲۱ مرداد ماه در کرمان آغاز و در این دوره‌های بصیرتی و معرفتی، که به مدت ده روز در شهر کرمان برگزار شد، هزار و ۸۰ نفر از دانشجویان بسیجی و مسئولین و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان کرمان حضور داشتند.

سیدهادی طباطبایی افزود: در این دوره‌های بصیرتی و معرفتی که با حضور اساتید برجسته برگزار شد، دانشجویان بسیجی با اصول کار تشکیلاتی و منظومه فکری امامین انقلاب و مسائل روز، آشنا شدند

ارسال نظرات