خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

تقویت مسجد و خانواده دو عامل اصلی ایجاد تمدن اسلامی است / داشتن تقوا شرط لازم برای دور شدن از فتنه ها و دسیسه های دشمنان است

حجت الاسلام قاسم پور گفت: مسجد سبب می شود انسان از شر شیطان دور شده و الهی گردد؛ اگر کارکردهای مسجد به درستی احیا شود مشکلات جامعه حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۹۵
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴

تقویت مسجد و خانواده دو عامل اصلی ایجاد تمدن اسلامی است / داشتن تقوا شرط لازم برای دور شدن از فتنه ها و دسیسه های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در جلسه سرمربیان، مربیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج نو+جوانه ها که به منظور برنامه ریزی برای اجرای بهتر برنامه های روز جهانی مسجد برگزار گردید عنوان کرد: برای ایجاد تمدن اسلامی، به تقویت دو مولفه مسجد و خانواده نیازمندیم زیرا مسجد نقش اساسی در انسان سازی، جامعه سازی و تمدن سازی دارد.

وی افزود: مسجد سبب می شود انسان از شر شیطان دور شده و الهی گردد؛ اگر کارکردهای مسجد به درستی احیا شود مشکلات جامعه حل خواهد شد زیرا مسجد در شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی و تربیت اجتماعی بسیار می تواند مؤثر باشد.

قاسم پور اذعان داشت: اگر انسان بخواهد به دیگران حوزه های مختلف را بیاموزد ابتدا باید نفس خود را ادب کند؛ انسان باید نفس خود را از شر شیطان در امان بدارد و با این کار به تقوا خواهد رسید و داشتن تقوا شرط لازم برای دور شدن از فتنه ها و دسیسه های دشمنان است.

قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: عامل موفقیت یک جامعه، انسان است و انسان زمانی می تواند کارکرد آرمانی و الهی داشته باشد که خودسازی انجام داده باشد؛ جامعه ای که خودساخته باشد دشمنان نمی توانند از بیرون ضربه ای به آن وارد کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار