مسئول هیأت رزمندگان شهرستان بن؛

خدمت رسانی به زایرین اربعین موکب ثارالله درکربلا

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن، از بارگیری اولین محموله ارسالی به کربلای معلی عمود ۱۳۰۱ موکب ثارالله شهرستان بن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۹۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج نیاز علی حیدری گفت: خدمت به زائران حضرت سید الشهدا علیه‌السّلام در راهپیمایی عظیم و با شکوه اربعین حسینی یکی از جلوه‌های زیبای معنوی جهان اسلام است، در راستا همزمان با اربعین حسینی مانند سنوات گذشته موکب ثارالله شهرستان بن در کربلا فعال است.

وی ادامه داد: پیاده روی اربعین و خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در راستای تقرب به خدا و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است، در کنار انجام خدمت رسانی به زائرین در کربلا ، جمعی از جوانان با تجربه نیز برای امور فرهنگی در موکب، اعزام می شوند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن، اظهار داشت: با توجه به فصل گرما در ایام اربعین با کمک خیرین و نیز نذورات مردم عزیز، همراه با لوازم آشپزخانه و پذیرایی با شربت، یک تن لیمو، یک تن شکر، ۱0۰ کیلو قند، 120 هزار لیوان، پنیر و حلوای ارده، ۲۵۰کیلو، گندم و عدس برای پخت حلیم و عدس ۲۲۰کیلو، چای،دمنوش، خاک شیر و گلاب به اندازه نیاز به همراه تجهیزات تانکرآب تریموس تهیه شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار