مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک خبر داد؛

اعزام 60نفر از عزیزان هیأت به کربلا معلی

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی 60نفر از عزیزان هیأت به کربلا معلی مشرف می شوند.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۰۰
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی تشرف 60 نفر از عزیزان هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک به نحف اشرف و پیاده روی ایام اربعین به کربلا معلی برگزار شد.

یوسف سلیمانی منفرد، به آثار و برکات  پیاده رویی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: پیاده‌رَوی اربعین حسینی یکی از قدرتمندترین نماد‌های همبستگی میان جهان اسلام است.

وی ادامه داد: در حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی، میلیون ها عاشق دلداده حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از جمله گروه‌های شیعه، سنی، مسیحی، ایزدی و دیگر آیین‌ها هم در آن حضور دارند، این رویداد بزرگترین گردهمایی سالانه مذهبی در جهان است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، به تشرف 60 نفر از عزیزان هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک به نحف اشرف و حضور در پیاده روی ایام اربعین به کربلا معلی، اشاره کرد و اظهار داشت: امسال هم دو کاروان از غرب شهرکرد در دو تاریخ یکی در 30مردادماه و دیگری در تاریخ 4شهریور ماه اعزام خواهند شد.

سلیمانی منفرد، ادامه داد: دوستانی که در تاریخ 30مرداد ماه اعزام می‌شوند ضمن حضور در پیاده روی، به مدت 10روز  در مسیر حرکت به موکب های عراقی و ایرانی برای خدمت رسانی به زایرین کمک می کنند.

وی افزود: در اربعین سال گذشته تعداد 40نفر از هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با تقدیم بسته های فرهنگی و چادر به جمعی از کودکان شرکت کننده در پیاده روی اربعین، به مدت 7روز در موکب های عراقی و ایرانی مشغول خدمات رسانی به زایرین شدند که امسال هم این موضوع برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار