برگزاری آیین بزرگداشت روز جهانی مساجد در بوشهر

آیین بزرگداشت روز جهانی مساجد در مسجد قرآن شهرستان بوشهر با حضور بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۹۴
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مراسم بزرگداشت روز جهانی مساجد در مسجد قرآن شهرستان بوشهر با حضور بسیجیان پایگاه‌های تابع حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا (ص) این شهرستان برگزار شد.

برگزاری آیین بزرگداشت روز جهانی مساجد در بوشهر

جانشین معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در گفتگو با این خبرگزاری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مساجد با اشاره به یکی از برنامه‌های این معاونت در پی فرا رسیدن این روز جهانی گفت: معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر همزمان با فرا رسیدن روز جهانی مساجد به منظور بزرگداشت این روز جهانی بسیجیان را در مساجد این استان گرد هم می‌آورد.

این مسئول در ادامه افزود: در این مراسم بزرگداشت بسیجیان ۲۲۷ پایگاه مقاومت بسیج در استان بوشهر به طور همزمان با برنامه شکرواره خادمان مساجد الله در مسجد جمکران که به صورت زنده در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد در تمامی مساجد این استان حاضر شدند.

برگزاری آیین بزرگداشت روز جهانی مساجد در بوشهر

بهزادی در پایان با اشاره به هدف از حضور جوانان و بسیجیان در مساجد استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مساجد تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های مداوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران در پی کمرنگ نمودن مباحث دینی در جوامع اسلامی یکی از اهداف اصلی این بزرگداشت نیز آشنایی و حضور جوانان در برنامه‌های مساجد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار