فرمانده حوزه سردار شهید رضا رایکا:

مسجد زیباترین جایگاه پرورش انسانهای وارسته

سرگرد پاسدار کریم‌ بهرامی فرمانده حوزه سردار شهید رضا رایکا پیامی را به مناسبت۳۰ مرداد روز جهانی مسجد ارسال نمود.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۴۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان سرگرد پاسدار کریم‌ بهرامی فرمانده حوزه سردار شهید رضا رایکا پیامی را به مناسبت۳۰ مرداد روز جهانی مسجد ارسال نمود.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد.

 

بسمه تعالی

 

مسجد زیباترین جایگاه پرورش انسانهای وارسته و مهمترین مکان گسترش فعالیتهای علمی ، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی در جهان اسلام است ، مسجد مقدس ترين مکان برای عبادت، نیایش و یاد خداوند متعال است.

 

 مسجد قلب تپنده ای است که در آن آسمانها با هم پیوند می خورند و انسان در آن رشد و تکامل می یابد ،در مسجد است که افراد نمازگزار همچون قطره های آب به یکدیگر می پیوندند تا دریایی از اتحاد را به نمایش در آورند . همه در کنار یکدیگر در برابر پروردگار یکتا رو به سوی یک قبله می کنند و لب به حمد و ثنای آن یگانه نازنین می گشایند و هماهنگ با یکدیگر سرود توحید را زمزمه می کنند .

 

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) در خصوص اهمیت مساجد فرموده اند :

 

مسجد خانه خداست پس خانه همه خلق خداست ، مسجد کانون برکت خیز است . مساجد به ما امکان می دهد که با برادران مسلمان خود و خواهران مسلمان خود رابطه خویشاوندی را حفظ کنیم، مساجد را پاس بداریم و آنها را گرم نگاه داریم.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت این رویداد مذهبی ، این روز را به تمامی فعالان مساجد و متولیان شریف مساجد در سطح حوزه سردار شهید رضا رایکا که زحمات مخلصانه ای در قرارگاه تحول محلات متحمل شده اند تبریک عرض نموده ،علو درجات اخروی از درگاه ایزد منان برایتان خواستارم.

ارسال نظرات