خبرهای داغ:

31 مردادماه؛ آغاز راهپیمایی ۱۰۰ هزار نفری مشایه الاهواز+فیلم

مدیر جبهه مردمی مشایه الاهواز: راهپیمایی ۱۰۰ هزار نفری مشایه الاهواز در روز ۳۱ مردادماه و از غرب اهواز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۵۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام جعفر بوعذار گفت: راهپیمایی ۱۰۰ هزار نفری اربعین حسینی در ساعت ۱۷ روز سه شنبه، ۳۱ مردادماه و مصادف با پنجم ماه صفر امسال و از مناطق غربی اهواز شامل؛ ملاشیه، کوی سیاحی، کوی علوی، گلدشت، لشکرآباد و... آغاز می‌شود و به سمت منطقه عین‌دو حرکت می‌کنند و پس از بیتوته، به سمت حمیدیه و سپس سوسنگرد حرکت خواهد کرد.۳۱ مردادماه؛ آغاز راهپیمایی ۱۰۰ هزار نفری مشایه الاهواز

وی با بیان اینکه مشایه الاهواز پس از ۴ روز به شهر بستان خواهد رسید و زائران به وسیله اتوبوس به کشور عراق جابجا می‌شوند، افزود: راهپیمایی مشایه الاهواز از نجف الاشرف در روز سه شنبه ۷ شهریورماه و مصادف با ۱۲ ماه صفر آغاز خواهد شد و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و پس از ۴ روز راهپیمایی و در ۱۴ شهریورماه و مصادف با شب اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به کربلای معلی می‌رسند و در بین الحرمین سوگواری خواهد کرد.

حجت الاسلام بوعذار با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری، جهاد تبیین است، ادامه داد: باتوجه به تبلیغ‌های دشمنان و هجمه‌های فرهنگی در زمینه حجاب، قرآن سوزی، اسلام هراسی و ایران هراسی، اجرای بیش از یکهزار برنامه فرهنگی، مذهبی و سیاسی در طول مسیر راهپیمایی اهواز تا کربلای معلی پیش بینی شده است.

مدیر جبهه مردمی مشایه الاهواز اضافه کرد: باتوجه به اینکه چندین هزار زائر در همایش بزرگ اربعین حسینی دارند، شرکت کنندگان پس از مستقرشدن در منازل مردم، به صورت کاروان‌های ۳۱۳ نفره و حلقه‌های ۲۰ تا ۲۵ نفره تقسیم بندی می‌شوند و با استفاده از ظرفیت روحانیون، مبلغان، کارشناسان فرهنگی، مذهبی و سیاسی، شاعران و مداحان، انقلاب و حماسه امام حسین (ع) را تبیین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با تجمع چندصدهزار نفری با پرچم مشایه الاهواز در بین الحرمین ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: راهپیمایی اربعین حسینی حرکتی چند ملیتی و چند میلیونی است و امیدواریم با تبادل افکار، فرهنگ و آراء بتوانیم اسلام، انقلاب و اهداف قیام عاشورا را تبیین کنیم.

به گفته حجت الاسلام بوعذار؛ هر کاروان ۳۱۳ نفره را بیش از ۴۰ روحانی، مداح؛ شاعر، کارشناس سیاسی و فرهنگی همراهی خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار