مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش مطرح کرد

نقش مسجد در شکل‌گیری هویت اجتماعی جوانان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به نقش مسجد در شکل‌گیری هویت اجتماعی جوانان، تصریح کرد: حضور جوانان در مساجد بسیار مهم و مؤثر است.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۱۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

حجت‌الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تفرش، مسجد را پایگاه و کانونی گرم برای فعالیت های دینی، فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: اتفاقات بسیار مهم و مؤثری از این کانون شروع می شود. مسجد پایگاه کارهای نیک از جمله خودسازی، انسان سازی و مکانی برای تصفيه روح است.

وی افزود: باید بصیرت افزایی در مساجد به شکل جدی صورت پذیرد که این مهم زمینه سازی تمدن اسلامی خواهد شد و این تمدن اسلامی با حضور پرشور جوانان در مساجد شکل خواهد گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به نقش مسجد در شکل‌گیری هویت اجتماعی جوانان، تصریح کرد: حضور جوانان در مساجد بسیار مهم و مؤثر است. بسیاری از حرکت‌های اجتماعی، انقلابی و دینی مهم به دست همین جوانان مسجدی رقم خورده و باید زمینه را برای حضور هر چه بیشتر جوانان در مساجد فراهم کرد.

حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر نقش مساجد در رفع مشکلات مردم گفت: باید تمام تلاشمان را کنیم که مساجد برقرار و تصمیمات مهم و جدی هر محل در مساجد گرفته شود تا به نتیجه و سرانجام برسد و مردم باید مسجد را ملجا رفع مشکلات خود بدانند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسجد در دوران دفاع مقدس نبود روحیه اعتقادی و جهادی هم تقویت نمی شد، مساجد فرصت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار