معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از 50 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در قالب طرح احسان حسینی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۱۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه با بیان اینکه اجرای طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: از ابتدای ماه محرم بیش از 50  هزار بسته معیشتی با همکاری خیّران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و سازمان ها  میان نیازمندان در سطح استان تهران توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، افزود: ارزش این تعداد بسته معیشتی 31 میلیارد و 700 میلیون تومان برآورد شده است.

وی به توزیع غذای گرم  در قالب طرح اطعام حسینی میان نیازمندان اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه محرم با همکاری 187 آشپزخانه طرح اطعام حسینی 4 میلیون و 801 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

دهرویه، افزود: برای تهیه این تعداد غذای گرم بالغ بر 338 میلیارد تومان از محل کمک های خیّران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران  به روش های مشارکت مردم در طرح های اطعام و احسان حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: خیّران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #1*021*8877* ، شماره تلفن گویای 7355-021 و درج عدد 14 و همچنین شماره کارت 6037997900002008، کمک‌های خود را در طرح اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان برسانند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار