زنجان _ تیم اورژانس استان زنجان شامل ۱۴ تکنسین با ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، هم‌زمان با آغاز پیاده‌روی اربعین، صبح امروز به مرز مهران اعزام شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۲۰
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

تیم اورژانس استان زنجان برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعزام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ؛دکتر مجید صادقی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، اظهار کرد: اربعین، فرصتی برای شستشوی قلبی و معنوی مشتاقان و زائران بارگاه حسینی است و هر قدمی که برای خدمت‌رسانی به این زائران برداشته شود، ارزشمند است.

وی به تیم اعزامی اورژانس استان توصیه کرد چنین فرصتی را مغتنم شمرده و نهایت تلاش خود را برای مفید واقع شدن در این سفر به کار گیرند.

دکتر صادقی، افزود: این سفر، بسیار فراتر از یک مأموریت اداری بوده و نوعی عبادت تلقی می‌شود و توفیقی الهی است که می‌تواند ذخیره‌ای برای آخرت باشد.

دکتر داریوش تقی‌لو، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه نیز در این مراسم اظهار کرد: به‌منظور پوشش امدادی مراسم پیاده‌روی اربعین، ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تجهیزات کامل پزشکی به همراه ۱۴ نفر از کارشناسان خبره فوریت‌های پزشکی، صبح امروز عازم مرز مهران واقع در استان ایلام شدند.

وی افزود: ۳ دستگاه امبولانس نیز با ۹ نفر تکنسین در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت نیاز در مرزخسروی در استان کرمانشاه جهت پشتیبانی مستقر شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار