خبرهای داغ:
سردار ظفری:

امروز بزرگ‌ترین سرمایه جامعه ما ایثارگران هستند

همدان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: ایثارگری یک سرمایه است، امروز بزرگ‌ترین سرمایه جامعه ما ایثارگران هستند و باید در جامعه ایثارپروری کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۵۱۵۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: ایثارگری یک سرمایه است، امروز بزرگ‌ترین سرمایه جامعه ما ایثارگران هستند و باید در جامعه ایثارپروری کنیم.

وی گفت: امروز مشکلات جامعه را داریم، گفتمان‌سازی ایثار در سطح وزارتخانه یک امر مهم است که باید به آن توجه شود و نیاز است که اندیشه بزرگ داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: حاج قاسم اندیشه بزرگ داشت و جهانی فکر می‌کرد و به چپ و راست اهمیت نمی‌داد، حکومت جهانی، اندیشه جهانی می‌خواهد باید با قاطعیت و جدیت به توسعه ارزش‌ها بپردازیم.

*۱۵۰ نفر از فرزندان جانبازان و ایثارگران در استان همدان پست مدیریتی دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز در ادامه اظهار کرد: ۱۶ دستگاه را بررسی کردیم؛ در بحث انتصابات در استان، در حوزه ایثارگران تحول خوبی صورت گرفته است.

مجید صفدریان افزود: ۴۶ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان همدان از فرزندان جانبازان و ایثارگران هستند و در مجموع ۱۵۰ نفر در استان همدان از فرزندان جانبازان و ایثارگران پست مدیریتی دارند.

وی افزود: استان همدان در حوزه ایثارگری وضعیت خوبی داشته و جزء بهترین استان‌ها است و در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های خوبی برگزار کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان بیان کرد: در بحث تسهیلات اشتغال، رقم خوبی وجود دارد و ۱۶۲ میلیارد تومان در بحث تبصره ۱۶ اعتبار داده شد و اگر جذب شود از سهمیه سایر دستگاه‌ها هم استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار