خبرهای داغ:

روز پزشک بر همه زحمتکشان عرصه درمان گرامی باد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در طی پیامی روز پزشک را به تمامی تلاشگران درمانی کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۵۱۷۲
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت یکم شهریورماه سالروز ولادت شیخ الرئیس حسین به عبدالله معروف به ابن سینا و روز پزشک؛ بهانه شایسته ای است که تلاش های ارزنده پزشکان این مرز و بوم مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.

در این راستا حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اظهار کرد: هویت ملی ما مشحون از سازه هایی است که بر بنیاد علم و عقلانیت و معرفت وحدانی شکل گرفته است.

او افزود: حکیم بزرگ تمدن اسلام و ایران - ابن سینا- که شناخت حسی او برخاسته از شناخت الهی او بود اساسی را بنا نهاد که تا به امروز دستمایه رشد و تعالی کاروانیان علم و فضل در عرصه علوم عقلی و تجربی به ویژه طبابت است آنچنان که بزرگداشت آن حکیم فیلسوف مسلمان با نام روز پزشک شناخته می شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: اکنون که این نام و روز مبارک بر تارک تاریخ پزشکی ایران می درخشد فرصت مغتنمی است تا از عمل صالح و ایثارگرانه و خدمات پزشکان و همه تلاشگران درمانی کشور که تمام مساعی خود را صرف سلامت جسم و جان پاک ملت بزرگ ایران کردند از دفاع مقدس تا کنون اعم از یاری رساندن به مجروحان جبهه مقاومت اسلامی و همدلی و همراهی با ملت عزیز ایران در موقعیت بیماری کرونا و همه میدان های مورد نیاز اسلام و انقلاب و ایران، در پهنای سرزمین شهید پرور ایران اسلامی، به طور خاص در دیار ولایتمدار شهرستان سرخه تقدیر و تشکر کرده و آرزوی توفیقات روزافزون نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار