خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ 
حجت الاسلام معبودی گفت: شما خانواده شهید پاسدار هستید که بزرگ ترین حماسه های جهاد را نزد خدا در میدان عمل رقم زدید و دنیا با همه بزرگی در برابر عظمت مردان شما زانو زد آنها آسمانی زیستند و منتخب الهی برای سفره عند ربهم یرزقون بودند.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۴۳
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: پاسداری ادامه دهنده راه عاشورایی امام انقلاب است. همان مکتبی که انسان خونین بال خدا را ملاقات می کند. فلسفه شهادت و جایگاه آن را فقط خدا و شهیدی می داند که به تمام اسرار زندگی دست پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا برای خدا صبر کردند و ثواب اجر شهادت را نزد خدای متعال می برند. اما بزرگترین ملجا تسکین دوری شهید همان مصائبی است که بر اهل بیت پیامبر (ص) در صحرای کربلا گذشت و شما همسران و فرزندان شهدا زینب وار زیست کنید.

 معبودی تشریح کرد: وقتی نگاه الهی باشد همان جمله معروف زینب کبری(س) است که فرمودند؛ در این نبرد که تمام دنیای ظلم روبروی ما ایستاد و جنایت کرد هیچ چیز ندیدم به جز زیبایی! چون دخت پیامبر نگاه الهی به شهادت و عاشورا داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: شما خانواده شهید پاسدار هستید که بزرگ ترین حماسه های جهاد را نزد خدا در میدان عمل رقم زدید و دنیا با همه بزرگی در برابر عظمت مردان شما زانو زد آنها آسمانی زیستند و منتخب الهی برای سفره عند ربهم یرزقون بودند.

 

انتهای پیام /۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها