فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

رسانه ها، بازتاب دهنده دستاوردهای ارزشمند انقلاب باشند  

رسانه ها، بازتاب دهنده دستاوردهای ارزشمند انقلاب باشند  
سرهنگ حسینی عنوان کرد: رسانه های ما باید افتخارات و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند جوانان ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب را به خوبی پوشش داده و در راستای شناساندن این موفقیت ها به جهانیان تلاش کنند. 
کد خبر: ۹۵۳۵۲۴۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ سید مهدی حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور حجت الاسلام شجاعی مهر مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) و حجت الاسلام هادی سعیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان در سالن جلسات سپاه تاکستان برگزار شد، اظهار کرد:خبرنگاران، سفیران اطلاع رسانی و آگاهی بخش جامعه هستند. 

وی گفت: امروز عصر انفجار اطلاعات است و جایگاه رسانه را از این کلام امام راحل باید دریافت که فرمودند: «دنیا بر دوش تبلیغات می چرخد.»

سرهنگ حسینی افزود: در شرایط فعلی، تبلیغات و اطلاع رسانی نقش شماره یک را در تحولات جهان دارد.

در ادامه حجت الاسلام حسن شجاعی مهر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان با اشاره به رسالت مهم اصحاب رسانه و لزوم توجه آنها به درست بودن اخبار عنوان کرد: اهالی رسانه باید از نوشتن باطل پرهیز کنند و قلمشان را برای نگارش حقیقت به دست گیرند.

وی افزود: توجه به رسالتی که بر عهده فعالین رسانه می باشد پرهیز از نوشتن خبرهای غیر واقعی و صداقت در خبررسانی ها بدور از نگاه و افکار سیاسی است.

شجاعی مهر خاطرنشان کرد: پرهیز ار تحریف اخبار، از مهمترین وظایف یک فعال رسانه و خبرنگار است چراکه خبرنگاران منشا اثر در امر اطلاع رسانی هستند. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار