زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت:دشمن با تکنیک رسانه ای به دنبال القای ناامیدی در جوانان است .
کد خبر: ۹۵۳۵۲۶۸
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

دشمن با تکنیک رسانه ای به دنبال القای ناامیدی در جوانان است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام موسوی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و سرهنگ نجفی راد، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در دیدار با خبرگزاری بسیج زنجان، با اشاره به واقعه عاشورا اظهار داشت:در کربلا تا ظهر عاشورا رسانه دست بنی امیه بود، اما عصر عاشورا رسانه به دست حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) و اسرای کربلا افتاد و اهل بیت توانستند از این رسانه به خوبی استفاده کنند و حتی فضای دمشق را برای بنی امیه تنگ کردند و شهادت امام حسین (ع) ۱۴۰۰ سال است که اسلام را زنده نگه داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قدرت رسانه بسیار زیاد است و در اغتشاشات اخیر رسانه‌ها معاند پیاده نظام دشمنان بودند، افزود: دشمن با رصد رسانه‌ها می‌تواند بر ذهنیت نوجوانان و جوانان اثر گذاشته و آنان را با خود همراه و هم سو کنند.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه دشمن دقیق حساب کرده بود، اما محاسبات آن‌ها غلط از آب درآمد، زیرا فرهنگ شیعه غنی است، گفت: اگر در کشور‌های دیگر این اتفاقات می‌افتاد مطمئناً آن کشور زمین‌گیر و تسلیم دشمن شده بود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه قدرت رسانه بسیار مهم است و اگر از آن غافل شویم ضربات جبران ناپذیری به ما وارد می‌شود، تاکید کرد:کسی که با دوربین به جنگ می‌آید نمی‌شود با سلاح مقابله به مثل کرد باید با جنس خود از جمله دوربین و قلم به مقابله با او رفت و جنس دفاع باید از جنس حمله باشد.

این مسئول تصریح کرد:اهانت دشمنان به قرآن نشانه آن است که آن‌ها در موضع ضعف قرار دارند و طبق نظر یک متفکر غربی تحریم‌ها، فتنه‌ها و دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران این است که اجازه ندهد صدای پیروزی نظام به گوش جهان برسد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در کربلا هم این گونه بود که دشمن با ایجاد هیاهو اجازه نمی‌دادند صدای حق به گوش برسد و در حال حاضر هم رسانه‌های دشمن با انجام این کار نمی‌گذارند ندای حق و حقیقت اسلام از ایران انقلابی به گوش دنیا برسد، خاطرنشان کرد:همانگونه که مشاهده می‌کنیم دیگر رژیم صهیونیستی حرف نیل تا فرات را نمی‌زند بلکه در درون خانه خود می‌لرزد و نگران و مضطرب است و بیشتر ساکنان سرزمین‌های اشغالی نیز به فکر مهاجرت هستند.

ارسال نظرات