خبرهای داغ:
توسلی:

مرکز تحقیقات کشاورزی زیربنای ارتقای بخش کشاورزی است

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی مرکز تحقیقات کشاورزی را به عنوان اصلی‌ترین زیربنای ارتقای بخش کشاورزی یاد کرد و گفت: پژوهش و تحقیق زیربنای هرگونه توسعه و پیشرفتی در هر منطقه است.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۸۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فتح الله توسلی در بازدید از مرکز تحقیقات وآموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان با اشاره به اینکه کشاورزی در شهرستان ‌های بهار و کبودراهنگ به عنوان اولین منبع تولید به شمار می‌رود، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم اقتصاد شکوفایی داشته باشیم ناگزیر به ارتقای وضعیت بخش کشاورزی هستیم.

وی مرکز تحقیقات کشاورزی را به عنوان اصلی‌ترین زیربنای ارتقای بخش کشاورزی یاد کرد و گفت: پژوهش و تحقیق زیربنای هرگونه توسعه و پیشرفتی در هر منطقه و نقطه به شمار می‌رود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز برای بهبود کیفیت و کمیت تولید محصول به پژوهش و تحقیق و استفاده از داده‌های آن‌ها نیاز داریم، تصریح کرد: در حوزه تحقیقات کشاورزی باید به گونه‌ای کار شود تا بتوانیم علاوه بر تولید نیازهای استان به صادرات محصولات نیز کمک شود.

وی رفع مشکلات حوزه تحقیقات کشاورزی را اصلی مهم برای بهبود وضعیت کشاورزی دانست و گفت: همه باید برای تحقق خواسته‌های محققان و پژوهشگران در مرکز تحقیقات کشاورزی کمک کنیم.

توسلی افزود: مجلس شورای اسلامی با تمام توان خود از مراكز تحقیقاتی مانند تحقیقات و آموزش کشاورزی حمایت خواهد كرد و از هیچ تلاشی در راه رفع مشكلات پیش روی پژوهشگران و محققان دریغ نمی‌كند.

وی در پایان از همه فعالیت‌های کارکنان و مدیریت مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان به واسطه اقدامات اثرگذار پژوهشی و تحقیقاتی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات