خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

اصناف و بازاریان همواره پشتیبان انقلاب بوده اند

تبریز- فرمانده سپاه میانه در آیین گرامیداشت هفته بسیج اصناف و بازاریان، گفت: اصناف و بازاریان در تنگناهای سخت نظام همواره پشتیبان انقلاب بوده اند.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۱۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به تهاجمات شدید دشمن در عرصه‌های مختلف برای نابودی نظام و انقلاب، متذکر شد: دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت نتیجه نگرفته و وارد جنگ شناختی شده است و یکی از مولفه های اصلی برای عبور از این برهه و تهاجمات طاقت‌فرسا، ایمان است.

   وی با اشاره به وابستگی کشور در دوران دفاع مقدس و ضعف شدید تجهیزاتی در قدرت دفاعی، به تشریح جایگاه افتخارآمیز کنونی کشور پرداخت و اظهار داشت: امروز جایگاه نظامی ما از حالت بازدارندگی به حالت تهاجمی تبدیل شده و بازدارندگی را به زمین دشمن انتقال داده ایم.

   بیرامی افزود: اکنون کشورهای مختلف برای خرید تجهیزات بسیار پیشرفته ما صف بسته اند اما این موقعیت نباید ما را از دشمنی‌های دشمن، غافل کند.

   وی از پشتیبانی های اصناف و بازاریان در ایام کرونا و شرایط سخت انقلاب، تقدیر کرد و یادآور شد: یکی از عوامل تاثیرگذاری که در دفاع مقدس، جبهه های جنگ و جبهه های مقاومت، پیروزی ما را میسر کرده است، همین پشتیبانی‌های اصناف است.

   معاون فرماندار ویژه میانه نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج اصناف گفت: اصناف همواره پشتیبان مکتب اسلام بوده و پیوند عمیقی بین بازار، مساجد و علما برقرار بوده است.

   فرید قشلاقی با اشاره به خصلت‌های نیکوی اصناف و بازاریان، اظهار داشت: اصناف در بین مردم از چهره خوش‌نامی برخوردار بوده و دارای سه خصلت اعتماد، اطمینان و اعتبار در بین مردمند و باید قدردان این خصلت‌ها باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار