خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مردم تکلیف خود را انجام داده اند و مستحق خدمت صادقانه از سوی مسئولین هستند.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۲۶
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش ؛سردار معین پور مسئول قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش دانیال علیه السلام ، اظهار داشت: یک مدیر بسیجی باید اشراف کامل بر روی حوزه ماموریتی خود داشته باشد و سنگهای سر راه مسیرش را خوب بشناسد.

 

 

وی با اشاره به توانمندیها و دستاوردهای ایران اسلامی در پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران در همه‌ عرصه ها به توانمندی رسیده است و برای کشورهای دنیا این تصور ذهنی به وجود آمده که ایران قویتر شده است.

 

 

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه خوزستان افزود: هنگامی که از قوه صحبت می کنیم، فقط نیروهایی را متصور نشویم، ایران در تمامی عرصه‌های علمی _ فرهنگی _ دفاعی به توانمندی بالایی دست پیدا کرده است.

 

سردار معین پور گریزی به چالشهای امنیتی که استکبار جهانی در سالهای اخیر برای کشور بوجود آورد ، زد ، و بیان کرد: غرب به ویژه آمریکا هنگامی که بررسی کردند و متوجه شدند که در جنگ سخت هماورد ایران نیستند ، تمرکز و هدف خود را بر روی جنگ نرم نهاده اند.

 

 

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه خوزستان هوشیاری و بصیرت را رمز عبور از گردنه ها دانست و گفت: حوزه کار بسیج توضیح جنگ نرم است و بسیجیان هوشمندانه باید در این مورد عمل کرده و دلسرد و نامید نشوند.

 

وی عنوان کرد:مشکلات معیشتی برای مردم وجود دارد و این مردم مستحق خدمت صادقانه هستند و آنها تکلیف خود را انجام داده اند ، ما مسئولین باید با خدمت صادقانه آنان را امیدوار نگه داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها