آماده سازی موکب الغدیر استان یزد در کربلای معلی

همزمان با آغاز همایش عظیم اربعین موکب الغدیر استان یزد در کربلای معلی دایر و برای پذیرایی و اسکان زائرین آماده شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۸۱
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، موکب الغدیر استان یزد از سال ۱۳۹۵ در کربلای معلی تأسیس و تا کنون همه ساله در ایام اربعین به زائران خدمات متعدد و مختلفی ارائه می‌کند.
علیرضا قاسمی مدیر اجرایی این موکب در این باره اظهار کرد: موکب الغدیر استان یزد با حضور بالغ بر ۱۲۰ خادم از پنجم ماه صفر تا ۲۲ این ماه در موقعیت شارع العباس کنار جسرالعباس عمود ۱۴۲۲ دایر شده و خدماتی همچون اسکان، سرویس بهداشتی، حمام، غذای گرم و نوشیدنی، درمان و پزشکی، داروخانه و ... را به زائران ارائه می‌کند.
در ادامه رقیه کفیل الناس مسئول بخش بانوان موکب الغدیر استان نیز در رابطه با راه اندازی این موکب و پذیرایی از زائران، اظهار کرد: موکب نامبرده از سال‌ها قبل اقدام به جذب و ساماندهی بانوان جهت خادمی نموده و امسال نیز با انجام اقداماتی از جمله نظافت محل استقرار زائران در کربلا و آماده سازی محل پذیرایی، تهیه مواد اولیه جهت طبخ غذا، تهیه بالشت و دوخت روکش رختخواب و ... آماده پذیرایی از زائران شده است.
گفتنی است بخش موکب الغدیر روزانه میزبان تا ۲۵۰۰ زائر در بخش بانوان بوده و در مجموع گنجایش پذیرش قریب به ۴۵۰۰ زائر را دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار