بیانیه سازمان بسیج کارمندان سنندج به مناسبت هفته دولت

سازمان بسیج کارمندان سنندج به مناسبت هفته دولت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۳۵۴۱۸
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،سازمان بسیج کارمندان سنندج به مناسبت هفته دولت بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:


بسمه تعالی
تشکیل دولتی انقلابی و مکتبی، توسط دو همسنگر صدیق (شهیدان رجایی و باهنر) در عرصه ایمان و عدالتخواهی، با وفاداری بر عهد و پیمان و اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جهت رفع استضعاف، محرومیت و تبعیض، گام بلندی بود که نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت را در مسیر پیشرفت و آبادانی و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به ثبت رسانید.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دگرباره با عهدی مجدد، با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، بیش از پیش، با عزمی راسخ و گام‌هایی مانا ومفید افق تازه‌ای را در راستای تحقق شعار سال یعنی مهار تورم ورشد تولید، ترسیم نماییم و زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی را در سایه سار منویات مقام معظم رهبری فراهم نماییم.


بی تردید پیروی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان عزیز- رجائی و باهنر- و دیگر شهیدان دولت و تلاش و مساعی در راه تعالی میهن اسلامی، می‌تواند زمینه‌ساز رشد و پیشرفت رو‌زافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه‌ی عرصه‌ها باشد.


هفته دولت، نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی و فرصت مناسبی است تا در کنار تقدیراز تلاش‌های دولتمردان، مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود.


تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.


سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را خدمت تمامی خدمتگزاران صادق مردم شریف و فهیم ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و امید وار است مسئولان، مدیران و کارمندان عزیز با فرهنگ کار وتلاش جهادی وتکریم ارباب رجوع و با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، در سایه وحدت وهمدلی، با الگو پذیری از اخلاق مردم داری و مردم مداری و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را فراهم آورند و این سازمان نیز آمادگی خودرا بعنوان بازویی توانمند در کنار دولت مردمی برای توسعه درخور وشان انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار