در استان تهران صورت گرفت :

عزم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برای حل مشکلات رانندگان با حضور در پایانه اکبرآباد نسیم شهر

دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با حضور در پایانه اکبر آباد نسیم شهر از محیط پایانه بازدید و همراه مدیرعامل پایانه جلسه ای با محوریت مشکلات رانندگان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۵۴۵۶
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با حضور در پایانه اکبر آباد نسیم شهر از محیط پایانه بازدید و همراه مدیرعامل پایانه جلسه ای با محوریت مشکلات رانندگان برگزار گردید.

موضوعات مورد بحث این جلسه  در مورد رانندگان و فضای پایانه بود که در خصوص نحوه صدور بارنامه و ارتباط رانندگان با شرکت های باربری و همچنین معضلات و مشکلات رانندگان به بحث و گفت و گو پرداخته شد.

دکتر اله بداشتی با بیان اینکه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور عزم خود را جزم کرده تا مشکلات رانندگان  را مورد بررسی قرار داده  و حل کند در مورد تمامی مشکلات پیش روی یک راننده بررسی های لازم صورت پذیرفت .

همچنین توافق صورت گرفت تا پایگاه بسیج کارگران و کارخانجات در محیط پایانه افتتاح گردد تا سرپنجه ارتباطی این سازمان با رانندگان برقرار گردد تا  بررسی و حل مشکلات  تسهیل شود .

ارسال نظرات