خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

باید با نگاه قدسی و الهی به شغل پزشکی نگریست

همدان-مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: طبابت و پزشکی شغلی مقدس است و باید با نگاه قدسی و الهی به این شغل و مسئولیت نگریست.
کد خبر: ۹۵۳۵۵۳۲
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در دیدار با کارکنان معاونت سلامت و دفاع زیستی به مناسبت روز پزشک، ضمن تبریک این روز به مجموعه شاغل در معاونت درمان، شغل طبابت را از شغل‌های الهی برشمرد و اظهار کرد: نگاه ما به طبابت و درمان باید نگاهی حقیقی و واقعی باشد تا در آن موفق باشیم و اطمینان داشته باشیم که خدمت در این شغل از الطاف خداوند است.

وی با بیان اینکه طبابت و پزشکی شغلی مقدس است و باید با نگاه قدسی و الهی به این شغل و مسئولیت نگریست، ادامه داد: نگاه پزشک باید متوجه این باشد که مسبب الاسباب خدای متعال است و اراده خداوند در امر درمان توسط طبیبان حاذق تجلی پیدا می‌کنند، که این امر توفقی است از جانب پروردگار متعال به جامعه پزشکی که باید شکرگزار آن بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به اهمیت و نقش بی‌بدیل پزشکان در جامعه اشاره کرد و افزود: پزشکان در امر تأثیرگذاری اعتقادی و معنوی و رفتاری نیز منشأ اثر در جامعه هستند و به طور قطع با یک اخلاق کریمانه و مهربانانه با بیمار که از شدت درد مستأصل شده است می‌تواند نقش اثرگذار بالایی را ایفا کند.

وی اضافه کرد: نقش پزشکان و طبیبان در جبهه جهان تبیین نیز به دلیل تاثیرپذیری مردم از آنها، بسیار با اهمیت خواهد بود و می ‌توانند در مراجعات مردم به دلیل مشکلات بیماری حادث شده و جایگاه ارزشمند آنها در جامعه نقش تبیینی خود را بسیار هنرمندانه ارائه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات