معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان:

اقتدار و عزت امروز کشور مرهون فرهنگ و روحیه بسیجی است

زنجان- معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه با روحیه بسیجی می توان مسائل فرهنگی را به گفتمان عمومی تبدیل کرد گفت: اقتدار و عزتی که ما امروز به آن رسیده‌ایم در سایه فرهنگ و روحیه بسیجی بوده که باید آن را حفظ و تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۵۵۴۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

اقتدار و عزت امروز کشور مرهون فرهنگ و روحیه بسیجی است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ابوالفضل رفیعی در یادواره ۱۰۶ شهید کارمند استان زنجان که در سالن اجتماعات شهید عطایی برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: امام (ره) بعد از اتفاقاتی که در اوایل انقلاب افتاد و تحرک گروه‌ها و ترور‌های چه اتفاق افتاد و منجر به حادثه شهریور شد این هفته را به نام دولت نامگذاری کردند.


وی در خصوص اهداف نامگذاری هفته دولت گفت: امام (ره) شهیدان را برای الگو برای آیندگان نظام معرفی کردند، دولت شهیدان رجایی و باهنر بعد از شرایطی ایجاد شد که دولت دست لیبرال‌ها بود و مشکلات زیادی به کشور تحمیل شده بود.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بیان کرد: با روی کار آمدن دولت مکتبی این شهیدان موفقیت‌ها شروع شد و پیام انقلاب با عملکرد دولت مردمی، ساده، عدالت گستر توجه به محرومان و همیشه در صحنه بودن خود را نشان داد.

وی افزود: با نامگذاری این هفته برای همیشه امام (ره) تعیین تکلیف کردند که این مسیر درست را همه دولت‌ها الگو قرار داده و طبق آن عمل کنند و ادامه دهنده راه آن باشند.

رفیعی تصریح کرد: هفته دولت این نیست که هر دولتی تکریم شود بلکه باید با نگاه والا الگو‌های تعیین شده در جامعه ساری و جاری شوند و بعد از انقلاب با تکیه بر همین رویکرد؛ پیشرفت، استقلال و عزت پیدا کردیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ادامه داد ما هم اکنون در میانه راه هستیم کار زیاد است و باید با توجه به این مفاهیم کمربند‌ها را محکم ببندیم تا به قله برسیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه اقتدار و عزتی که ما امروز به آن رسیده‌ایم در سایه فرهنگ و روحیه بسیجی بوده که باید آن را حفظ و تقویت کنیم و عزت، استقلال، آزادی، رفاه مردم و فراهم کردن زندگی خوب در شان مردم همه در گرو توجه به روحیه بسیجی است تا آن را تبدیل به گفتمان کنیم.

رفیعی با بیان اینکه وظیفه سنگینی بر عهده کارمندان که در خط مقدم هستند گفت: شما باید با روحیه بسیجی عمل به نکات و تبیین مسائل فرهنگی را ترویج و به گفتمان عمومی تبدیل کنید.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در مسیر پیگیری اهداف در دولت‌های مختلف وجود دارد مشکلات ناشی از مدیریت‌ها و مسائل اداری است گفت: دولت سیزدهم دولت پشت میز نشین نیست وبا نگاه انقلابی و شعار‌های اصیل انقلاب پای در مسیر خدمت گذاشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه دولت سیزدهم ولایت مدار است گفت: این دولت کاملاً تابع ولایت فقیه بوده و به اصول انقلاب عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه موانع اصلی سرعت پایین تحقق وعده‌های دولت بروکراسی است تصریح کرد: ما با مانع بزرگ بروکراسی اداری مواجه هستیم بروکراسی فی نفس بد نیست، اما به جای گره گشایی تبدیل به مانع در کار‌ها می‌شود و اگر کارمندی روحیه بسیجی و انقلابی نداشته باشد خود مغلوب بروکراسی می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه وظیفه دولت تسهیلگری است گفت: مهم‌ترین اصول و رویکرد دولت سیزدهم توجه به رضایتمندی مردم است و یکی از برنامه‌های دولت رفع تبعیض و مقابله با فساد و مردمی‌سازی است.

ارسال نظرات