خبرهای داغ:
سرهنگ نشاطی: هم شهدا و هم قهرمانان به خاطر اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی پا به میدان گذاشتند؛ یکی پا به عرصه میدان جنگ گذاشت و یکی پا به میدان مبارزه ورزشی گذاشته است و ثمره هر دو عزت و افتخارآفرینی برای این کشور و این نظام است.
کد خبر: ۹۵۳۵۵۸۶
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

شهدا و قهرمانان ورزشی برای کسب عزت و افتخار برای کشور پا به میدان مبارزه می‌گذارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرهنگ نشاطی در مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بسیج ضمن ادای احترام به رهبری و خانواده شهدا گفت:
رشته کشتی افتخار و ویترین ورزش کشور ماست، زیرا کشتی‌گیران ما همیشه در میادین بین المللی افتخارآفرینی کرده‌اند و از این جهت جایگاه ویژه‌ای دارند.
وی افزود: الان در این افتتاحیه سیمایی از افتخار و اتحاد و انسجام و همدلی را مشاهده کردید.

نشاطی مسئول سازمان ورزش بسیج از تعامل بین فدراسیون و هیئت کشتی تشکر کرد و زحمات دکتر دبیر و سردار مسلمی برای برگزاری این مسابقات را شایسته تقدیر دانست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بیان شباهت‌های شهدا و قهرمانان ورزشی کشور پرداخت و گفت: هم شهدا و هم قهرمانان به خاطر اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی پا به میدان گذاشتند؛ یکی پا به عرصه میدان جنگ گذاشت و یکی پا به میدان مبارزه ورزشی گذاشته است و ثمره هر دو عزت و افتخارآفرینی برای این کشور و این نظام است.

نشاطی تاکید کرد: شهدا با اهدای قطره قطره خون خود اقتدار این نظام را بیمه کردند و ورزشکاران ما نیز با سخت گوشی و افتخارآفرینی خود همین کار را کرده‌اند؛ لذا همه ملت ایران هم برای شهدا و خانواده‌های آنان و هم برای قهرمانان و خانواده‌های آنان ارزش قائل هستند.

مسئول سازمان ورزش بسیج همچنین افزود: جامعه کشتی‌گیران و خانواده کشتی از پیش از انقلاب و در جریان شکل‌گیری انقلاب و پس از پیروزی انقلاب همواره در کنار انقلاب اسلامی بوده و این می‌تواند خود یک شاخصه بسیار مهم باشد.

سرهنگ نشاطی گفت: ما در استان‌های مختلف در رشته‌های مختلفی مسابقات قهرمانی برگزار کرده‌ایم، اما اتحاد و افتخارآفرینی‌ای که در کشتی هست شاید در رشته‌های دیگر کمتر باشد.

وی افزود: امروز افتخار می‌کنیم که هم بسیج و هم کشتی به عنوان دو پدیده انسانی در کنار هم قرار دارند.

رییس سازمان ورزش بسیج در پایان، ضمن خیر مقدم به همه تیم‌های حاضر، مجدداً از تلاش‌های تیم سردار مسلمی برای برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر بعمل آورد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار