خبرهای داغ:
مراسم تشییع وتدفین پیکرمادرگرامی شهیدان ناصری و پدر گرامی سردار شهید ملک‌پور باحضور آیات عظام جزایری وناصری، فرمانداران فعلی و اسبق بهبهان، معاونت وبازرسی بنیاد شهید استان مسئولین و مردم قدرشناس بهبهان برگزارشد
کد خبر: ۹۵۳۵۶۰۲
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: آئین تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان ناصری حاجیه سیده فاطمه سلطان شریعت مصطفوی و حاج لهراسب ملک پور پدر سردار شهید منصور ملک پور همزمان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بخصوص مردم شهید پرور شهرستان بهبهان در بهشت رضوان برگزار و به خاک سپرده شده اند .

 

زنده‌یاد لهراسب ملک‌پور پدر شهید منصور ملک‌پور از شهدای عملیات خیبر استان خوزستان که از اسفند سال 1362 داغ فرزند برومندش را دیده بود پس از 40 سال آسمانی شد و در بهشت میهمان پسر شهیدش شد.

 

سردار شهید منصور ملک‌پور در چهارم شهریورماه سال 1339 در بهبهان دیده به جهان گشود و در جوانی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

 

وی همراه رزمندگان اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل رفت و در عملیات‌های گوناگون از جمله عملیات طریق‌القدس، عملیات ثامن‌الائمه(ع)، عملیات فتح‌المبین، عملیات بیت‌المقدس و عملیات والفجر مقدماتی شرکت کرد و حماسه‌هایی ماندگار آفرید.

 

این دلیرمرد خوزستانی همچنین در عملیات خیبر نیز شرکت کرد و به نبرد با دشمنان پرداخت که در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1362 شهد شیرین شهادت را نوشید و نام خود را در زمره 24 شهید گلگون کفن استان خوزستان ثبت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها