خبرهای داغ:

صعود پر افتخار بسیجیان تیم شهید عبدالحسین گندمی رامهرمز به مسابقات کشوری علمدار ولایت

تیم شهید عبدالحسین گندمیِ پایگاه بسیج حضرت ولی عصر(عج)، حوزه صاحب الزمان (عج) ناحیه رامهرمز به عنوان نماینده استان خوزستان به مسابقات کشوری «علمدار ولایت» در استان مازندران راه یافت.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۳۵
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز؛ سرهنگ پاسدار حفیظ اله تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در گفتگو با خبرنگار بسیج رامهرمز، با اشاره به برگزاری مسابقات پایگاهی علمدار ولایت در پایگاه‌های مقاومت بسیج در سال گذشته اظهار داشت: این مسابقات در سطح پایگاه‌های شهرستان برگزار و منتخبان به مرحله حوزه ای و ناحیه‌ای معرفی شدند. 

 

وی افزود: دسته‌های منتخب رزمی در مسابقات ناحیه ای نیز شرکت کرده و منتخبان برگزیده به استان‌ معرفی شد. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز؛ هدف از برگزاری مسابقه علمداران ولایت را آمادگی و ارتقای توان رزمی بسیجیان برشمرد و گفت: این مسابقات برای آمادگی دسته‌های رزمی برگزار شد و تیم‌ها مراحل رزم سنگین در این مسابقات را تجربه نمودند. 

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سطح بسیج جوان انقلابی و مومن و پای کار که از توان رزم خوبی برخوردار باشند، بسیار زیاد داریم.

 

سرهنگ تقی زاده در پایان ضمن تبریک به بسیجیان پرتلاش شهرستان و تیم راه یافته به مسابقات کشوری، گفت: مرحله نهایی مسابقات رزمی علمدار ولایت با حضور تیم‌های برتر رده‌های مقاومت بسیج سراسر کشور در تاریخ‌های یکم تا پنجم شهریور به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران برگزار خواهد شد.

صعود پر افتخار بسیجیان تیم شهید عبدالحسین گندمی رامهرمز به مسابقات کشوری علمدار ولایت

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار