خبرهای داغ:
حجت الاسلام نقی لو:

جامعیت از ویژگی‌های منحصر به فرد بسیج است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: از ویژگی‌های بسیج جامعیت آن است که ازطلبه و روحانی، دانشجو ودانش آموز،پزشک و پرستار،شهری و روستایی،همه را در خود جای داده و این ویژگی منحصر به فرد بسیج است.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۹۱
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رحیم نقی‌لو در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و گردان‌های کوثر و بیت المقدس و امام علی (ع) رزن اظهار کرد: به یقین بسیجیان، با اخلاص خود همیشه و در همه حال بی منت و مزد در صحنه‌های مختلف کشور حاضر هستند و برای پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران جهادی فعالیت می‌کنند و به همین دلیل بود که امام خمینی (ره) بسیج را لشکر مخلص خدا خواند.

وی با بیان اینکه در هر زمانی که بسیجیان وارد میدان‌های مختلف شدند همواره پیروز میدان بودند، گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج به زمان انقلاب باز می‌گردد و بسیج همزاد با انقلاب است که از سال ۱۳۴۲ شروع به فعالیت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: بسیج همان مردمی بود که انقلاب اسلامی ایران را به ثمر نشاند، دفاع مقدس را با افتخار و بدون دادن یک وجب خاک به پایان رساند و در مقابل فتنه‌ها و فتنه آفرینان ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه بسیج در صحنه‌های مختلف جامعه حضور پر رنگی دارد از جمله مبارزه با بیماری کرونا، سیل و حوادث طبیعی، کمک‌های جهادی و...، افزود: یکی از ویژگی‌های بسیج این است که از همه اقشار در بدنه خود دارد.

نقی‌لو تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های بسیج جامعیت آن است، از طلبه و روحانی، دانشجو و دانش آموز، کارگر و کارمند، پزشک و پرستار، شهری و روستایی، همه را در خود جای داده و این ویژگی منحصر به فرد بسیج است و همه در بسیج به مثابه پروانه دور شمع تابناک ولایت فقیه در گردش هستند.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی بسیج حرکت حول محور ولایت فقیه است، گفت: یکی از تبعیت‌پذیری‌ها، مسئله انتخابات است که به فرموده امام خمینی (ره) مساله انتخابات یک مسئله الهی است و از آنجایی که بزرگترین رخداد و رویداد سیاسی در نظام اسلامی ایران انتخابات است، آحاد بسیجیان موظف هستند حضور همگانی در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار