خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب مدال طلای پویش ملی کتابخوانی "هیس طوری" توسط دانش آموز خوزستانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۹۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ مسعود حمیدی نژاد امروز جمعه ۳ شهریورماه ۱۴۰۲ در گفتگو با روابط عمومی و ضمن تایید این خبر؛ اظهار کرد: علت نامگذاری پویش ملی "هیس طوری" به این دلیل است که این نام تلفیقی از تاریخ استعمار و هیس! کسی متوجه نشود که ما چه کار می‌کنیم بود. در پویش کتابخوانی هیس طوری هدف آشنایی دانش آموزان با ظلم و ستمگری استعمارگران در طول تاریخ و به بیان دیگر این پویش مربوط به به تاریخ استعمار است.

 

 

 

وی در ادامه با اشاره به مشارکت ۶۰۰ هزارنفر دانش آموز از سراسر کشور در این پویش ملی؛ خاطرنشان کرد: پس از بررسی؛ داوری و پایش آثار رسیده به دبیرخانه کشوری این پویش؛ ۲۴۰ دانش آموز به اختتامیه جشنواره دعوت شدند و در نهایت ۱۷ دانش آموز حائز رتبه های برتر شدند و از میان این دانش آموز فاطمه جلالی از هویزه با کسب مدال طلای این پویش ملی برای استان خوزستان افتخارآفرینی کرد.

 

 

 

حمیدی نژاد در ادامه با اشاره به کتب استفاده شده در این پویش ملی؛ خاطرنشان کرد: ۱۵ کتاب از آقای میرکیایی با موضوع سرگذشت استعمار در این پویش انتخاب شده بود و هدف انتخاب این کتاب‌ها این بود که این کتب به شکلی هنرمندانه اقدامات و فعالیت‌‍ های استعمار غربی در راستای تاراج بردن عزت و آثار ملی کشورها را به تصویر کشیده بودند.

 

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: شناخت دشمنان انقلاب و برنامه ریزی برای مقابله با اقدامات آنان یکی از مصادیق تحقق مفاد سند تحول بنیادین است و بر این اساس اقدامات دشمنان در حوزه جنگ ترکیبی شناختی در راستای کم رنگ جلوه دادن ظلم و ستمگری استعمارگران در طول تاریخ است و برگزاری پویش هایی در این سطح می تواند نقش مهمی در شکست نقشه دشمنان در این حوزه ایفا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها