به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

افتتاح تعاونی پوشاک با اشتغال ۱۴۵نفر در شهرستان بهار+تصاویر

همدان-به مناسبت هفته دولت مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای بهار و دیدار رؤسا و کارکنان ادارات دولتی شهرستان بهار با امام جمعه شهرستان بهار و افتتاح تعاونی پوشاک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۹۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان وکارکنان  ادارات اجرایی شهرستان بهار؛ گلزار شهدای شهر بهار غبارروبی و عطرافشانی شد، شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با عطرافشانی گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه نیز جمعی از مدیران و کارکنان ادارات اجرایی شهرستان با حضور در دفتر حجت الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان بهار، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند و فرماندار شهرستان بهار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،به بیان فصل ها و اعتبارات ٨١ پروژه طرح اقتصادی قابل افتتاح در هفته دولت ویژه شهرستان بهار پرداخت.

در ادامه‌ برنامه‌های هفته دولت نیز شرکت تعاونی تأمین نیاز تولیدکنندگان، دوزندگان و فروشندگان شهرستان بهار با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل کار، رفاه و تامین اجتماعی استان همدان و بخشداران به بهره برداری رسید.

این شرکت تعاونی با اعتبار ١٢میلیارد ریال با هدف آموزش و اشتغالزایی و مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است و برای ٣۵ نفر به طور مستقیم و ١١٠ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

همچنین فرماندار شهرستان بهار از سه واحد تولیدی آماده افتتاح؛ ماشین سازی یوز تیزپای الوند،راشین درب آبی و بسته بندی گوشت پیکانی که در روزهای آینده به بهره برداری نهایی خواهند رسید، بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار