حجت الاسلام علیرضا فراشی از اجرای پویش عروسک بهشتی خبر داد و گفت: فراخوان این پویش را توسط گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان از یک هفته قبل در فضای مجازی منتشر کردیم
کد خبر: ۹۵۳۵۸۳۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،حجت الاسلام علیرضا فراشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، از اجرای پویش عروسک بهشتی خبر داد و گفت: ایده این پویش با تماشای یک کلیپ در فضای مجازی که دختر بچه ای از پدرش می خواست که بروند حرم حضرت رقیه (س) و عروسک هایش را به آن حضرت هدیه کند، در ذهنم شکل گرفت.

مسئول گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان ابراز کرد: از آنجایی که در شهر ما دختران یتیمی هستند که داشتن یک عروسک شاید آرزویشان باشد برای همین تصمیم گرفتم با راه اندازی این پویش آنها را به آرزوی کوچکشان برسانم.

وی بیان کرد: فراخوان این پویش را توسط گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان از یک هفته قبل در فضای مجازی منتشر کردیم تا هر کسی که تمایل دارد با شرکت در پویش عروسک بهشتی بتواند دل دختر بچه ای یتیم را شاد کند.

حجت الاسلام فراشی اظهار کرد: ارزش ریالی خرید هر عروسک ۵۰۰ هزار ریال است و تاکنون با حمایت های مردمی بیش از ۳۸۰ عروسک و اسباب بازی خریداری شده است و امیدواریم بتوانیم این تعداد عروسک را به یکهزار عدد برسانیم.

مسئول گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان ادامه داد: البته در اجرای این پویش ما پسر بچه های یتیم را هم فراموش نکرده ایم و برای آنها هم اسباب بازی خریداری می کنیم.

وی یادآور شد: خرید یکهزار عدد عروسک نیازمند جمع آوری مبلغ ۵۰ میلیون تومان است که از همه مردم دعوت می کنم برای شاد کردن دل دختران یتیم به یاد حضرت رقیه (س) و به نیابت از سه ساله ابا عبدالله الحسین (ع) شرکت کنند.

حجت الاسلام فراشی یاد آور شد: محدوده اجرای پویش عروسک بهشتی، شهرستان جیرفت است و کودکان یتیم از قبل شناسایی شده اند و طی روزهای آتی عروسک ها و اسباب بازی ها به دست آنها خواهیم رساند.

ارسال نظرات