خبرهای داغ:
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان:
حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه اربعین سیل خروشانی است که هیچکس در دنیا نمی‌تواند مانع آن شود گفت: اربعین عزت و اقتدار شیعیان و محور وحدت مسلمانان است که اقتدار شیعیان را در دنیا نمایان کرد.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۵۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، در آئین افتتاحیه مواکب اربعین حسینی که در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد، با بیان اينکه اربعین هم شور و هم شعور است اظهار کرد: اربعین مردم‌محور، قوت اسلام و پشتیبان ولایت است.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، اربعین را از دلایل ناراحتی و وحشت دشمنان دانست و افزود: اربعین قدرت نرم نظام اسلامی در برابر کفر و استکبار جهانی و خنثی کننده تمام توطئه‌های دشمنان است.

 

وی اذعان کرد: دشمنان همچون گذشته پای کار آمده‌اند تا اربعین کم‌رنگ شود اما کور خوانده‌اند و شکست می‌خورند.

 

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه اربعین سیل خروشانی است که هیچکس در دنیا نمی‌تواند مانع آن شود تصریح کرد: اربعین عزت و اقتدار شیعیان، محور وحدت مسلمانان و حرکت معنوی، سیاسی، اجتماعی، انقلابی و جهادی است که اقتدار شیعیان را در دنیا نمایان کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: در بحث زیرساخت‌ها در پایانه‌های مرزی شاهد تحول بوده‌ایم و خوشبختانه در استان خوزستان آمادگی کامل جهت پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها