خبرهای داغ:
به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، برنامه تکریم خانواده شهید رحیمی از شهدای دفاع مقدس همراه با بیان خاطره گویی با حضور خانواده شهید، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۳حضرت امام حسین (علیه السلام) در منزل این شهید انجام شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۶۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، برنامه تکریم خانواده شهید رحیمی از شهدای دفاع مقدس همراه با بیان خاطره گویی با حضور خانواده شهید، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۳حضرت امام حسین (علیه السلام) در منزل این شهید انجام شد.

فرمانده گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین (علیه السلام) خانواده شهدا را در جامعه الگو خواند و گفت: خانواده شهدا مظهر صبر و بردباری بوده و استقامت این خانواده ها ستودنی است.

ایشان خانواده شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: خانواده شهدا چشم و چراغ این نظام و مملکت و مردم هستند و تجلیل و بزرگداشت مقام شهدا و خانواده شهدا در واقع ارج نهادن و بزرگداشت نظام و ارزش های انقلاب است.

این فرمانده در ادامه افزود: به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) رزمندگان این گردان با خانواده شهید رحیمی از شهدای والا مقام دفاع مقدس در منزل شهید واقع  اصفهان دیدار کردند.

لازم به ذکر میباشد که در پایان از خانواده ی محترم شهید تجلیل و تقدیر به عمل آورده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها