فرمانده سپاه کربلا:

دشمن با ابزار‌ رسانه‌ به اخبار منفی ضریب میدهد تا در جامعه پمپاژ ناامیدی کند /فعالین فرهنگی به حوزه تربیت دینی و فرهنگی خانواده‌ها ورود پیدا کنند

ساری- فرمانده سپاه کربلا به کارکرد‌های دشمن در تغییر افکار عمومی اشاره کرد و افزود: دشمن با ابزار‌های رسانه‌ای به اخبار منفی ضریب میدهد تا در جامعه پمپاژ ناامیدی کند.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۰۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در رزمایش فعالین فرهنگی هنری بسیج استان مازندران با عنوان مثل مصطفی که در سالن غدیر سپاه استان برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالین فرهنگی با ابزار فرهنگ و هنر به شبهات مطرح شده در جامعه پاسخ بدهند، گفت: رهبر معظم انقلاب وقتی از آتش به اختیار در مسائل فرهنگی بیاناتی عرضه داشتند، باید در تحقق منویات معظم له تلاش کرد.

سردار مسلمی صبر، منطق، استقامت، تدبیر و بصیرت را شرط اقناع سازی در بین افکار عمومی دانست و افزود: برای جذب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی جامعه باید به سلاح عقل و بصیرت و صبر مجهز بود.

خبر
فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب در حال گذر از دهه چهارم خود است، خاطرنشان کرد: سبک زندگی دهه اول، دوم و سوم انقلاب با دهه چهارم و پنجم بسیار متفاوت است و باید برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جدید به ابزار‌های عصر حاضر آشنا بود و از آن‌ها استفاده کرد.

سردار مسلمی آشنایی و تسلط به فضای مجازی را مهم دانست و اضافه کرد: فعالان فرهنگی، تکنیک‌های اقناع سازی، رسانه و رژیم مصرف رسانه را بشناسند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه فعالین فرهنگی مازندران، زیست بوم استان را می‌شناسند و سپاه کربلا زمینه‌های فعالیت آن‌ها را فراهم می‌کند، افزود: فضای حقیقی مثل تفرجگاه‌ها و سواحل که دشمن به آن دسترسی ندارد، بهترین فضا برای فعالیت و اثرگذاری فعالین فرهنگی است.

سردار مسلمی در ادامه به ویژگی‌های فعالین فرهنگی پرداخت و گفت: فعالین فرهنگی، اخلاق مدار و دارای صفات اسلامی و دینی در جذب مخاطب هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه کار در عرصه فرهنگی سخت‌تر از کار در میدان جنگ سخت است، اضافه کرد:امروز در مواجه با شباهتی که هر ساعت پیچیده‌تر می‌شود، کارکردن بسیار سخت‌تر است، اما میتوان با روش‌های خاص بر این شبهات فائق آمد.

خبر
سردار مسلمی با توصیه به فعالین فرهنگی که ۸۶ تکنیک عملیات روانی را بشناسند و روایت اول را جدی بگیرند، گفت:برنامه‌ها و کار‌های فرهنگی در هر شهرستانی بر اساس زیست بوم آن متفاوت است و باید طبق همان زیست بوم کار فرهنگی کرد.

فرمانده سپاه کربلا با حمایت از فعالین فرهنگی تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی و رسانه هزینه‌های سنگین و سرسام آوری کرده که اغتشاشات اخیر نتیجه همین هزینه‌ها است.

خبر
سردار مسلمی به کارکرد‌های دشمن در تغییر افکار عمومی هم اشاره کرد و افزود: دشمن با ابزار‌های رسانه‌ای به اخبار منفی ضریب میدهد تا در جامعه پمپاژ ناامیدی کند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن به اعتقادات و باور‌های مردم هجوم آورده است، خاطرنشان کرد: فعالین فرهنگی به حوزه تربیت دینی و فرهنگی خانواده‌ها ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها