خبرهای داغ:
مسئول نیرو انسانی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان؛ «دوران اسارت» مجاهدانی که مخلصانه به فرمان امام وقت، پا به میدان های نبرد گذاشتند و شاید بتوان آن را «شاه بیت دفتر مقاومت‌» دانست.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۴۰
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

سرهنگ پاسدار رضا طریفی مسئول نیرو انسانی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در مراسم تجلیل از آزادگان که در سالن اجتماعات مجتمع فجر برگزار شد گفت: وقتی دفتر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی را ورق می‌زنیم یک زمینه اصلی در این دفتر قابل مشاهده است، که آن مقاومت است.

 

او افزود: روزها و ماه‌هایی که ما در تاریخ ۴۴ ساله پشت سر گذاشتیم، رنگ مقاومت دارد و وقتی که عرصه های این مقاومت را بررسی می‌کنیم، یک موضوعی در آن بسیار می درخشد؛ «دوران اسارت» مجاهدانی که مخلصانه به فرمان امام وقت پا به میدان های نبرد گذاشتند و شاید بتوان آن را «شاه بیت دفتر مقاوت» دانست.

 

سرهنگ پاسدار طریفی ادامه داد: از آن رو که رزمندگان شکنجه‌ها و رنج‌های بسیاری پس از اسارت در زندان‌های رژیم بعث متحمل شدند می‌توان آن ها در «قله مقاومت» توصیف کرد.

 

او همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان هستیم و در این راستا در کمیته تکریم ایثارگران اقداماتی در حال انجام است که یکی از آنها تجلیل از آزادگان است.

 

سرهنگ طریفی ادامه داد: امروز در این مراسم به صورت نمادین از ۱۰ تن از آزادگان تجلیل شد.

 

وی همچنین در خصوص دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در آستانه کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان نیز از دیگر برنامه‌ها است که باید قبل از مراسم اصلی کنگره صورت پذیرد، ضمن آنکه اقدامات در این حوزه هماهنگ شده تا به صورت رده‌ای انجام شود.

 

سرهنگ طریفی اظهار داشت: با مسئولان ایثارگران ادارات و سازمان نیز جلساتی برگزار شد و دیدارها به آنها ابلاغ گشت، البته موضوع دیدار از خانواده شهدا، جانبازان و ایثار گران از برنامه‌های جاری امور ایثارگران در همه سازمان‌ها است و مهم ترین برنامه ما آمادگی برای اجرای یادواره شهدای نیروی انسانی است که در آذر ماه برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها