خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه اظهار کرد: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، جشنواره سراسری اسوه در شهرستان کرخه، شهر الوان مسجد جامع در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۸۰
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

جناب سرگرد پاسدار قاسم گوروی، افزود: جشنواره اسوه، پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر با هدف ارائه گزارش عملکرد یک ساله(سال ۱۴۰۱) خود و ارزیابی تیم ارزیاب ناحیه‌ای، برای معرفی پایگاه‌های برتر خواهر و برادر به مرحله استانی، آشنایی مردم با خدمات و فعالیت‌های بسیج، ارائه دستاوردهای پایگاه برتر و انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار شده است.

 

سرگرد گوروی تصریح کرد: امروز نقش بسیج در صحنه ها و عرصه های مختلف جامعه بسیار مهم و تأثیر گذار است.

 

فرمانده سپاه کرخه خاطرنشان کرد: پس از جمع بندی تیم بازرسی ناحیه مقاومت بسیج از غرفه‌های نمایشگاه اسوه که حاصل زحمات یکساله پایگاه‌های مقاومت بسیج به شمار می‌رود؛ از پایگاه‌های موفق و برتر در مرحله شهرستانی تجلیل می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در کنار جشنواره اسوه، نمایشگاهی از توانمندی و حضور تولیدکنندگان خرد و خانگی برای معرفی محصولات و نمایش دستاوردهای طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، محصولات تولیدی کارآفرینان شهرستانی نیز در غرفه بسیج خواهران، برنامه‌ریزی شده است.

 

جشنواره اسوه در ناحيه کرخه از ۳شهریور ماه افتتاح شد و تا ۵ شهریورماه برقرار می باشد.

ساعات بازدید 19:00 الی 23:00 می باشد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار