خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم موسوی افزود: شخصیت و اهداف شهیدان رجایی و باهنر باید به خوبی به نسل جوان کشور تبین شود.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۱۶
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین موسوی در دیداری که استاندار قزوین و مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه شورای تامین شهرستان به مناسبت هفته دولت و ابتدای حضور در شهرستان با وی داشتند عنوان کرد: شخصیت و اهداف شهیدان محمدعلی رجایی به عنوان رییس جمهور و حجت الاسلام محمدجواد باهنر به عنوان نخست وزیر باید به خوبی به نسل جوان کشور تبین شود.

وی افزود: خصوصیت بارز این شهدا و دولت آنها که هم اکنون پس از ۴۰ سال مردم خواستار آن هستند انقلابی، مؤمن، مردمی بودن، مکتبی عمل کردن و صداقت است.

امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه دولتمردان جدید کشور برای موفق شدن باید خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر را داشته باشند، خاطرنشان کرد: تشکیل دولت جدید با تمامی مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورم موجود باید سرآغازی برای حل مشکلات کشور باشد.

این مسئول به معنای واقعی در خط امام بودن و ایمان سیاسی و اجتماعی را از دیگر خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و یادآور شد: دولتمردان باید با اخلاص کامل، صداقت و حرکت در مسیر ولایت مشکلات کشور را حل کنند.

موسوی در پایان یادآور شد: خدمات جمهوری اسلامی در چهار دهه عمر با عزت این انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست و ما در بخش‌های مختلف رفاهی و اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین المللی و دستاورد‌های علمی، پژوهشی و نظامی حائز رتبه‌های نخست و ممتاز در منطقه و حتی جهان هستیم و باید این اقدامات را در جامعه تبیین کنیم و آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم شریف ایران بازخوانی کنیم.

در پایان مراسم، مدرسه خیرساز ۱۳ آبان افتتاح شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها