مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: عمار فقط سخنران نبود بلکه فرمانده و مجاهدی بصیر بود.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۲۲
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵

عمار فقط سخنران نبود بلکه  فرمانده و مجاهدی بصیر بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حجت‌ الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست بصیرتی بسیجیان گردان فاتحین دشتستان اظهار داشت:عمار ترجمان عملی کلام امام علی علیه السلام در خطبه یکصد و پنجاه نهج البلاغه «حَمَلُوا بَصَائِرَهُمْ عَلَى أَسْیَافِهمْ» بود.

حجت‌الاسلام یحیایی با اشاره به حضور و شرکت عمار در اکثریت قریب به اتفاق غزوه های پیامبر اسلام صلوات الله علیه و فرماندهی لشکر امام علی علیه السلام در جنگ صفین، افزود: معرفی شخصیت عمار به عنوان یک سخنران و خطیب، جفای در حق این مجاهد است، چرا که عمار مجاهدی بصیر بود که عمر طولانی و با برکتش را همواره در جهاد و مبارزه گذراند.

وی همچنین عمار را فرمانده و مجاهدی خستگی ناپذیر در میدان نبرد توصیف نموده و افزود:تبیین و روشنگری عمار در میدان جهاد و مبارزه بود، نه در پشت تریبون ها بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) در پایان عمار را الگویی مناسب برای همه بسیجیان، به خصوص رزمندگان گردان فاتحین برشمرده و تصریح کرد: شما بسیجیان گردان فاتحین که بحمدالله در خط مقدم جهاد و مبارزه هستید، نیز باید عمارگونه در عرصه تبیین و روشنگری نیز مجاهدت نمایید.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات