مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان

مشارکت 7 میلیارد ریالی زنجانی ها در پویش "مرهم زائر" ویژه اربعین حسینی

زنجان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم نوعدوست و خیر این استان در پویش "مرهم زائر"ویژه اربعین حسینی، با هدف تامین بخشی از اقلام دارویی بیش از هفت میلیارد ریال مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۵۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

مشارکت 7 میلیارد ریالی زنجانی ها در پویش

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حکمت اله هاشمی اظهار داشت: پویش مرهم زائر با هدف تامین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز مراسم و فعالیت‌های بشردوستانه هلال‌احمر از محل کمک‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در استان راه اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: سالانه با آغاز مراسم عزاداری سالار شهیدان به ویژه در زمان اربعین، پویش تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرکشور اجرا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این پویش علاقمندان می‌توانند در توان خود در تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی سهمی داشته و کمک کنند.

هاشمی اظهارداشت: سالانه دارو و خدمات پزشکی برای زائران اربعین حسینی (ع) در کشور عراق توسط جمعیت هلال احمر تامین می‌شود.

وی یادآوری کرد: امسال نیز مردم نوعدوست و نیکوکار این استان ۳۲۵ قلم دارو به ارزش هفت میلیارد ریال در قالب پویش "مرهم زائر" به هلال احمر استان در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ماهنشان و ایجرود اهدا کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بخشی از دارو‌های اهدایی برای استفاده زائران اربعین حسینی به درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال احمر این استان در مسیر نجف به کربلا عمود ۶۶۶ و بخشی دیگر نیز به موکب جهادی شهید مهدی زین الدین در سامرا ارسال شد.

هاشمی ادامه داد: همه این دارو‌ها با تاریخ مصرف بالای سه ماه و غیریخچالی هستند.

ارسال نظرات