خدمات درمانی به ۹۸۵ زائر اربعین در مرزهای سیستان و بلوچستان ارائه شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طبق آخرین آمار جمع آوری شده ۹۸۵ زائر پاکستانی عازم اربعین حسینی از ۲۷ مردادماه تاکنون توسط نیروهای هلال احمر خدمات رسانی شدند.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۱۹
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

سید محمد مهدی سجادی روز شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۵۷۶ نفر از زوار اربعین در این مدت در چادر اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: خدمات ارائه شده این مدت در بخش های مختلف به ویژه درمانی بوده که در شهرستان های زاهدان، میرجاوه، ایرانشهر، نیکشهر و پایانه مرزی ریمدان توسط ۴۴ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این مدت بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و محلول ضد عفونی کننده بین زوار حسینی توزیع شد.

وی افزود: تمام امکانات و تجهیزات درمانی برای ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین حسینی توسط جمعیت هلال احمر استان با مشارکت خیران و نیکوکاران تدارک دیده شده است.

سجادی با تاکید بر حضور مستمر امدادرسانان این مجموعه در میان زائران اربعین اظهار کرد: هلال احمر مردمی ترین جمعیت و نهادی است که با در کنار مردم بودن در همه بحران‌ها به خود افتخار می‌کند و از این رو در کنار زائران اربعین حسینی(ع) نیز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار