خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

الحاق زمین در ۲۸ شهر استان همدان در طرح نهضت ملی مسکن

همدان-استاندار همدان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن گفت: الحاق زمین در ۲۸ شهر در طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته و در بعضی شهرها واگذاری به متقاضیان انجام می‌شود، نهاوند نیز از پیشتازان طرح ملی مسکن در استان است.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۷۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای اداری شهرستان نهاوند در شهر فیروزان ضمن گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا در خصوص اقدامات دولت سیزدهم اظهار کرد: اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم توانسته است در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف منشأ اثرات مثبت باشد.

وی گفت: آنچه که امروز به عنوان دستاوردهای دولت میتوانیم اشاره کنیم در حوزه‌های علمی، دانش بنیان، پزشکی، نوآوری و خلاقیت در حوزه‌های نظامی و انتظامی دشمنان را دچار حیرت کرده و مردم ما را خوشحال و سرافراز کرده است .

استاندار همدان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نظام استکباری دچار سرخوردگی و استیصال شده است، بیان کرد: نظام استکباری دچار سرخوردگی و استیصال شده است، اما امروز ما با عزت و افتخار توانسته‌ایم مراحل رشد و ترقی را طی کنیم .

وی افزود: این عزت و افتخار حاصل تلاش فرزندان ایران اسلامی است و به لطف خداوند متعال و به برکت خون شهدای والامقام، رهبری بزرگ، مردی الهی، سکان دار این انقلاب و نظام است .

قاسمی فرزاد گفت: ما شاهد رشد و پیشرفت هفت برابری نسبت به گذشته هستیم و در کشورمان، در عرصه‌های مختلف اقدامات با ارزشی در حال انجام است و همزمان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن کارهای خوبی در حال انجام است .

وی تاکید کرد: دولت مردمی ایران قوی در طول دوسال گذشته توانسته با چیرگی بر مسائل و مشکلات، فضای کشور را در جهت تثبيت موقعیت‌های اقتصادی و حرکت به سمت بهتر‌شدن امور در عرصه‌های مختلف به پیش ببرد.

استاندار همدان افزود: در عرصه‌های دیپلماسی، مراوده با کشورهای همسایه و دیگر کشورها، دستاوردهای خوبی داشتیم که روز به روز درحال پیشرفت است و با حمایت دولت مردمی سیزدهم در عرصه‌های علمی، صنایع‌ نظامی و پیشرفته و تکنولوژی روز توفیقات خوبی داشتیم.

وی در بحث مسکن ملی،  با بیان اینکه شهرستان نهاوند اولین شهرستانی است که در راستای نهضت ملی مسکن کمبود زمین ندارد ، اظهار داشت : در بحث مسکن ملی شهرستان نهاوند پیشگام و پیشرو بوده و در راستای نهضت ملی مسکن کمبود زمین ندارد و جای قدردانی دارد.

قاسمی فرزاد در ادامه در بحث تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر به ملی فیروزان پس از ۱۴سال بلاتکلیفی اظهار کرد: شهرستان نهاوند در حوزه نهضت ملی مسکن پیش رو بوده که از مدیران شهرستان در این حوزه و فرماندار شهرستان قدردانی می کنم.

وی افزود: از ۳۲ شهر استان ۲۸ شهر تعیین تکلیف شده که زمین مورد نیاز هم تحویل متقاضیان خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه طرح های هفته دولت امسال چند برابر اقدامات سال‌های گذشته است، بیان داشت: میزان سرمایه‌گذاری صرف شده برای اجرا و تکمیل طرح‌های مختلف که این ایام در استان به بهره برداری می رسد بیش از ۱۶۵ هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: الحاق زمین در ۲۸ شهر در طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته و در بعضی شهرها واگذاری به متقاضیان انجام می‌شود، شهرستان نهاوند نیز از پیشتازان طرح ملی مسکن در استان است که اقدامات خوبی توسط بنیاد مسکن استان و شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات