همزمان با هفته دولت در چهارمحال وبختیاری؛

برگزاری یادواره شهدای کارمند بسیجی

همزمان با هفته دولت یادواره شهدای کارمند بسیجی چهارمحال و بختیاری باحضور خانواده معظم شهدا و مسئولان استان در برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۹۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ درچهارمین روز از هفته دولت یاد و خاطره ۸۳ شهید کارمند بسیجی بام ایران گرامیداشته شد.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در این مراسم با اشاره به انتخاب چهار شهید شاخص از سوی سازمان بسیج ادارات کشور گفت: یکی از این شهدا جانبازشهید نادعلی هاشمی دزکی از کارمندان بانک صادرات چهارمحال و بختیاری است.

سردار علی محمد اکبری افزود: شهید هاشمی با وجود ۷۰ درصد جانبازی و تحمل ۱۷ سال بیماری، هرگز زبان به شکوه و شکایت نگشود و صبر و استقامت او در بدترین شرایط جسمی او را به عنوان یک الگو قرار داد.

یادگارسالهای دفاع مقدس،با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان، برگزاری یادواره شهدا را گامی هرچند کوچک در راستای تحقق این مهم دانست.

وی، پشتوانه هشت سال ایستادگی ملت ایران در جبهه‎های حق علیه باطل را منطق قرآن و اسلام دانست و گفت: امروز نیز با همین پشتوانه‌ها پیروز میدان در عرصه‎های مختلف هستیم.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به این که شهدا برگ برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان داشت: راه شهیدان، پیام شهیدان و تربت پاک و مقدس آن‌ها بخشی از فرهنگ ایثار و شهادت است.

دراین مراسم ازخانواده های شهید نادعلی هاشمی و شهید نجفی شهید حادثه منا که هر دو از کارمندان بانک صادرات استان بودند قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار