افتتاحیه دوره آموزش و توانمندسازی فرمانده واحدها و مسئولین مجازی واحد های پیشگام بسیج دانش آموزی استان کرمان برگزار شد
کد خبر: ۹۵۳۶۲۷۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، افتتاحیه دوره آموزش و توانمندسازی فرمانده واحدها و مسئولین مجازی واحد های پیشگام بسیج دانش آموزی استان در محل اردوگاه شهر ماهان با حضور فرمانده سپاه برگزار گردید.
فرمانده سپاه ثارالله در این آیین اظهار کرد: دوره آموزشی تشکیلاتی یاوران ولایت مخصوص دانش آموزان دو سال آخر دبیرستان به عنوان فرمانده واحد به انجام کارهای جهادی و کمک به دانش آموزان در بحث کادر پروری و مدیر پروری انجام می شود
سردار نظری افزود: این دوره به صورت شبانه روزی جهت آموزش و توانمند سازی‌ فرمانده واحد‌های بسیج دانش آموزی استان ، در مرحله اول جهت ۲۰۰ نفر از دختران از تاریخ ۵شهریور۱۴۰۲تا ۹شهریور ۱۴۰۲در مرحله دوم جهت ۲۰۰ نفر از پسران از تاریخ ۹شهریور۱۴۰۲تا ۱۲ شهریور در محل اردوگاه شهیدباهنر شهرماهان برگزار میگردد .
این مقام مسئول اظهار کرد: موضوعات از مرکز با همکاری کارشناسان سازمان بسیج، اداره و وزارت آموزش و پرورش مشخص شده است و در کرمان مکتب حاج قاسم و الگو پروری در طرح، درس فرمانده هان واحدهای مقاومت آغاز کردیم.
فرمانده سپاه ثارالله گفت: این طرح و دوره ها بیش از ده سال است و هر سال که جلوتر می رویم مسائل به روز و بر اساس نیاز دانش آموزان مشخص می شود و امسال سه دوره،  دو دوره مخصوص خواهران و یک دوره مخصوص برادران است که آموزش می بینند

ارسال نظرات