فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مطرح کرد:
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۳۵ دستگاه یخچال به نیازمندان و مددجویان زنجانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۸۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در مرحله دوم اهدای یخچال به نیازمندان زنجانی که به همت سپاه انصارالمهدی (عج) و کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه مولود انقلاب اسلامی بوده و از بدو تاسیس با بحران‌هایی که دشمنان در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده‌اند دوشادوش سایر نیروهای مسلح برای برقراری امنیت پایدار نقش ارزشمندی را ایفا کرده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه اساس اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است، گفت: پای کار آوردن ظرفیت‌ها همراه با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم و زدودن غبار فقر و محرومیت از مناطق انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: سپاه در خدمت مردم است و مدال افتخار ما این است که لبخند بر لب مردم بنشیند و رضایت داشته باشند.

وی اقدامات سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی را غیرقابل شمارش دانست و افزود: افتخار ما محرومیت‌زدایی و ساخت مسجد و مدرسه و خانه عالم و خانه بهداشت و مسکن و آبرسانی و اشتغال‌زایی و تهیه جهیزیه است.

کرمی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال با همکاری کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان، ۱۸۳ سری جهیزیه به نیازمندان اهدا شده است، اضافه کرد: امروز نیز شاهد توزیع مرحله دوم ۳۵ دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت و ۱۰۶ شهید کارمند استان درقالب طرح شهیدرجایی و با هم‌افزایی بسیج کارمندی استان زنجان هستیم.

ارسال نظرات