تجلیل از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بمناسبت روز کارمند

به مناسبت روز کارمند و هفته دولت از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۰۱
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، فاطمه وفاپور؛ سرپرست بیمارستان شهید بهشتی به همراه آقای برگ ریزان مدیر بیمارستان و جمعی از مدیران بیمارستان با حضور در اتاق کارکنان این روز را به کارمندان پر تلاش و سخت کوش بیمارستان به نمایندگی از سایر همکاران تبریک و خداقوت گفتند .

وفاپور ، در دیدار رو در و با تک تک کارمندان ضمن تبریک روز کارمند، از تلاش ها و خدمات کارمندان به ویژه در دوره سخت همه گیری کرونا تقدیر و تشکر کرد.

پرسنل بیمارستان شهید بهشتی با قدردانی و ابراز خرسندی از دیدار با سرپرست بیمارستان و مدیر و‌ مسولان بیمارستان، مطالبات و دغدغه های شخصی و کاری خود را بیان کردند.

گفتنی است،دیدار با کارمندان از واحد اداری صورت گرفت و در ادامه سرپرست و مدیر بیمارستان در بقیه بخش های بیمارستان نیز  حضور یافتند و با سایر همکاران شاغل در بخشهای مختلف بیمارستان دیدار و از تلاش های بی وقفه و صادقانه آنان با اهدا شیرینی و گل تجلیل نمودند.

تجلیل از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بمناسبت روز کارمندتجلیل از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بمناسبت روز کارمندتجلیل از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بمناسبت روز کارمندتجلیل از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بمناسبت روز کارمندتجلیل از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بمناسبت روز کارمندتجلیل از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بمناسبت روز کارمند

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار