خدمت‌رسانی بنیاد شهید در عرصه‌های مختلف به زوار غیرایرانی اربعین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: جامعه بزرگ ایثارگران استان از ابتدای ورود زائران غیرایرانی به کشور تا لحظه خروج آنها از مرزهای ایران در زمینه‌های فرهنگی، اسکان، تغذیه، ترابری و هدایت مشغول خدمت‌رسانی به این عزیزان می‌باشند.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۲۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، محمد ناظری ضمن تشریح اقدامات صورت‌گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین حسینی گفت: در این راستا 60 نفر به‌صورت مستقیم و چندین نفر به‌صورت غیرمستقیم از جامعه هدف ایثارگران استان مشغول ارائه خدمات می‌باشند.

وی افزود: به همین منظور 7 موکب به‌صورت ثابت و یک موکب به‌صورت رزرو مزین به نام شهدا در سطح استان برپا و به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: در عرصه اسکان و پذیرایی زائران حسینی اربعین در شهرستان زاهدان، حسینیه شهیدان جهان زاده، حسینیه شهید حیران و حسینیه شهید خسرو پرست در ایام اربعین جهت اسکان زوار در نظر گرفته شده است.

ناظری بیان کرد: در عرصه حمل‌ونقل و ترابری نیز کار انتقال زوار از مرز ریمدان به چابهار در حال انجام می‌باشد تا بتوانیم خدمات‌رسانی خوبی را به زائرین داشته باشیم و گروهی از ایثارگران، جانبازان و آزادگان در ایستگاه پلیس‌راه زاهدان تا مرز شلمچه مستقر شده‌اند و امور هدایت و مدیریت کاروان‌ها را تا مرز شلمچه بر عهده دارند.

این مسئول ادامه داد: در عرصه اقدامات فرهنگی موکب یادمان شهدای استان سیستان و بلوچستان در زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان برپا و بخش‌هایی از برنامه زنده تلویزیونی موکب مشرقی از این یادمان با تصاویر مزین به شهدای استان سیستان و بلوچستان پخش می‌شود و نیز موکب باب الرباب در کانون شهید بهشتی زاهدان و برپایی نمایشگاه عکس در مرز ریمدان توسط بنیاد شهید شهرستان چابهار از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در عرصه فرهنگی می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار