خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد عنوان کرد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان پروژه در ملایر

همدان-استاندار همدان گفت: امروز پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۲۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در آئین افتتاح فاز نخست کارخانجات تولید تجهیزات پزشکی شرکت سهل‌گستران درمان ملایر که با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: امروز پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که بی‌نظیر است.

وی افزود: دولت مردمی ایران قوی با عنایات الهی، راهبری مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تلاش‌ جوانان این سرزمین‌ توانسته توفیقات و دستاوردهای درخشانی به دست آورد.

استاندار همدان با بیان اینکه رشد و پیشرفت ۲ سال گذشته کشور قابل مقایسه با گذشته نیست، به توفیقات بزرگ در عرصه‌های علمی مربوط به حوزه صنعتی، نظامی، و پزشکی اشاره و بیان کرد: کشوری که روزی محتاج کوچکترین قطعات بود امروز به برکت انقلاب اسلامی در رقابت با بزرگترین کشورهای جهان محصولات خود را صادر می‌کند.

وی گفت: این دستاوردها مرهون تلاش جوانان این سرزمین است که با حمایت و پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب و برنامه ریزی دولت توانسته‌اند استعدادهای خود را بروز و ظهور دهند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در عرصه دیپلماتیک نیز در دولت سیزدهم توفیقات عزتمندانه و نه با خواهش و تمنا به دست آمده است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار طرح در هفته دولت در همدان بهره برداری شده یا در دست بهره برداری است، گفت: در همین راستا در استان هم گام‌های خوبی در رفع نیازها و کمبودها به ویژه در بخش کشاورزی برداشته شده است.

استاندار همدان گفت: اعتبارات صرف شده برای اجرای طرح های هفته دولت در همدان ۱۶۰ هزار میلیارد ریال بوده است و همچنین در این ایام عملیات اجرایی ۱۷۵ پروژه نیز با ۴۰۰ هزار میلیارد ریال آغاز شده است.

وی یادآور شد: در طول هفته دولت در مجموع بیش از ۵۶۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی داشتیم که در طول سال‌های گدشته بی‌سابقه بوده که با نگاه رئیس جمهور و دولت مردمی ایران قوی و زحمت و تلاش مدیران استانی رقم خورده است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم در حوزه دیپلماسی توفیقات عزتمندانه‌ای به دست آورده است، گفت: در بحث گردشگری «ثبت‌جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان» باعث اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی استان شده و گردشگران خارجی را جذب خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات