مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان در حال انجام است

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان که پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی دارند انجام می شود.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۴۰
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان- اصغر اسماعیلی اظهار داشت: در اولین روز از هفته دولت با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان سه هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قالب حمایتی، خودمالکی، بازآفرینی و روستایی به بهره برداری رسید.


وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن شرکت کردند و توفیقات خوبی هم برای استان زنجان رقم خورد، ابراز داشت: در این جلسه مصوب شد پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند افزایش متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای وام‌های قبلی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان تخصیص یابد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: خوشبختانه فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان که پیشرفت فیزیکی مذکور را دارند در حال انجام است.
اسماعیلی با بیان اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت غرب (کوی زیتون) و شرقی زنجان (کوی زنگان) فعال است و عملیات ساخت و ساز با سرعت خوبی جلو می‌رود بیان کرد: تا پایان سال بیش از دو هزار واحد مسکونی در سایت غربی زنجان و سه هزار واحد در سایت شرقی زنجان در صورت همراهی متقاضیان تحویل داده می‌شود.


وی افزود: به تناسب نیروی انسانی و شرایط کاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت غربی و شرقی زنجان به شکل خوبی جلو می‌رود.


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با ابراز خرسندی از اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته باشند را زود تکمیل خواهیم کرد و به متقاضیان واگذار می‌کنیم، افزود: پروژه‌هایی که به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد می‌رسند قیمت نهایی پروژه تقریبا مشخص است و به متقاضیان اعلام می‌شود.


اسماعیلی با تاکید بر اینکه قیمت نهایی پروژه‌ها با توجه به شروع پروژه‌ها متفاوت است و ربطی به منطقه ندارد، یاد آورشد: پروژه‌هایی که زودتر شروع شده به تبع قیمت تمام شده هم پایین است، همچنین پروژه‌هایی که نوع الگوی ساخت آن‌ها متفاوت است یعنی در سطح بلند مرتبه دارای مشاعات زیادی هستند قیمت تمام شده متفاوت‌تر از پروژه‌های چند خانواری است.


وی با بیان اینکه خبر‌های خوشی از بیمه به متقاضیان خواهیم داد، گفت: خوشبختانه کاهش درصد بیمه به تایید شورای نگهبان رسیده و با ابلاغ به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، به تبع قیمت نهایی پروژه‌های نهضت ملی هم هم کاهش می‌یابد

ارسال نظرات