خبرهای داغ:
دادستان اهواز:

ظرفیت ریلی فعلی خوزستان پاسخگوی انتقال زائران نیست

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان بر لزوم افزایش ظرفیت و بهسازی خطوط و ناوگان حمل و نقل ریلی با توجه به اوج تردد‌ها و شرایط آب و هوایی خوزستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۷۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

صادق جعفری چگنی در حاشیه بازدید از نقاط مختلف ایستگاه راه‌آهن اهواز با تاکید بر تکریم زائران مراسم اربعین، اظهار کرد: رعایت مهمان‌نوازی و خدمت به مسافرین باید در همه روز‌های سال به نحو احسن در دستور کار قرار گیرد، اما با توجه به خیل ازدحام عاشقان اهل بیت در این ایام از سراسر نقاط کشور، ضرورت دارد که این استقبال و بدرقه هرچه بهتر انجام شود.

وی افزود: امنیت، سلامت و رفاه مسافران باید در اولویت قرار گیرد و اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از هر گونه جرم، آسیب اجتماعی و حادثه ناگوار به کار گرفته شود.

جعفری چگنی گفت: ظرفیت ریلی فعلی پاسخگوی انتقال زائران داخل استان خوزستان نیست و باید با توجه به اوج تردد‌ها و شرایط آب و هوایی خوزستان، تدابیر لازم در افزایش ظرفیت و بهسازی خطوط و ناوگان حمل و نقل ریلی توسط راه آهن جمهوری اسلامی انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در بازدید از نقاط مختلف ایستگاه راه‌آهن اهواز، ضمن گفتگو با جمعی از مسافران، از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات موجود قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها